0168 75 63 81 - welkom@restaurantonzekerk.nl

Zakelijk

Van vergadering tot congress

Restaurant Onze Kerk is een historische locatie in Hooge Zwaluwe. Door haar uitstraling leent het monument zich bij uitstek voor het organiseren van onder meer vergadermeetings, presentaties, diners, feestelijke recepties, ontvangsten en congressen voor bedrijven en organisaties.

De locatie is geschikt voor gezelschappen van 10 tot ongeveer 200 personen, zitplaatsen tot ongeveer 120 personen. Gasten zullen de intieme sfeer van het monument ervaren, samen met de persoonlijke aandacht die gegeven wordt. Dit alles biedt een zeer aantrekkelijke en unieke entourage voor al uw activiteiten en evenementen. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken via welkom@restaurantonzekerk.nl.